امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یک بجنوردی، یکشبه میلیاردر شد!
#1
31 اردیبهشت 93

فردی که در یکی از شعب بانک آشخانه دارای حساب بود وقتی برای برداشت یارانه خود به دستگاه خود‌پرداز مراجعه کرد متوجه شد ۱۱میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به حسابش واریز شده و او را یکشبه میلیاردر کرده است.


جام جم: وقتی این شهروند بجنوردی که دارای معدنی در آشخانه است قصد برداشت مبلغ یارانه خود را داشت متوجه می‌شود با وجود کسر مبلغ از حسابش همچنان حسابش به دلیل نامعلومی مسدود است. با مراجعه این شهروند به مسئولان او متوجه می‌شود که طبق سیستم بانکی در این نقل و انتقالات اشتباهی، علاوه بر اینکه چیزی عایدش نشده یک میلیارد تومان نیز به بانک بدهکار است و طبق سیستم بانکی باید این مبلغ را پرداخت کند!

دیروز پس از پیگیری‌های خبرنگار، مدیر شعب بانک تجارت خراسان شمالی از چنین اتفاقی ابراز بی‌اطلاعی و صحبت درباره آن را به روز دیگری موکول کرد.

رضوان مهرجو پس از پیگیری‌های مجدد خبرنگار اظهارکرد: با بررسی‌های انجام گرفته مطلع شدیم این اشتباه به سبب جابجایی دیتا سنترهای بانک روی داده و مسئولان حراست و همچنین انفورماتیک شعبه مرکزی در تهران پیگیر این موضوع هستند.

مهرجو تصریح کرد: مانده حساب ۱۱ میلیاردی صرفا از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز نمایش داده شده و وجود خارجی ندارد و به دلیل مسدود بودن حساب که توسط سیستم انجام شده هیچ انتقال وجهی انجام نگرفته است.
دیشب خوابت را دیدم..
صبح،
شمعداني باغچه مان گل از گلش شکفته بود...
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  درگیری ۲ جوان بجنوردی، رنگ خون گرفت صنم بانو 0 74 ۲۷-۱۱-۹۶، ۰۵:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
Brick قتل هولناک پسر ۲ ساله بجنوردی به دست مادر ناتنی صنم بانو 0 73 ۲۶-۰۹-۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  میلیاردر شدن با استفاده از آگهی روزنامه‌! v.a.y 0 162 ۲۰-۱۲-۹۳، ۰۷:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: v.a.y

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان