“خنده بازار” در دهه فجر هر شب با آیتم و بازیگران جدید

“خنده بازار” در دهه فجر هر شب با آیتم و بازیگران جدید

سری جدید مجموعه “خنده بازار” با آیتم و بازیگران جدید از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فرید شب خیر تهیه کننده مجموعه طنز “خنده بازار” در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص پخش سری جدید این مجموعه گفت: سری جدید مجموعه “خنده بازار” در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای از روز پنجشنبه از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.
وی در خصوص بازیگران جدید این مجموعه اظهار داشت: هشت بازیگر جدید با نام های علی کاظمی، حمید کاشانی، حمید مهین دست و.. به این مجموعه اضافه شدند و در عین حال از بازیگران قبلی این مجموعه هیچ بازیگری کم نشده است.
شب خیز در خصوص آیتم های جدید این مجموعه تصریح کرد: اداره مشکل واکنی، دکتر سلام، تبلیغات، آقای شکایتی، مرکز حال و احوال و نشریه زرود از آیتم های جدید هستند.
وی در خصوص آیتم های قبلی عنوان کرد: دادگاه، داستانی باورکردنی و نامحسوس از آیتم های قبلی این مجموعه هستند که در سری جدید نیز این آیتم ها لحاظ شده است.
شب خیز در خصوص پخش “خنده بازار” اظهار داشت: “خنده بازار” از روز پنج شنبه ۵ بهمن به مدت ۱۰ روز هر روز پخش خواهد شد و بعد از این مدت پخش آن به صورت هفتگی خواهد بود.
وی در پایان در خصوص سری دیگر این مجموعه خاطرنشان کرد: سری جدید “خنده بازار” نیز برای ایام نوروز خواهد بود که درصدد تولید آن هستیم و برای ایام عید خنده بازار با ۵ نوع ‌آیتم جدید تولید خواهد شد./ی۲

۳ comments

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *